Söndagen 10:e februari

Kära alla goa underbara släktingar och vänner, nära eller långt fjärran... en del ända bort i Australien.
Vill återigen flika in ett ödmjukt STORT TACK till er Alla ❤️
Ett innerligt Tack till Er alla att ni lyfter mig på så många sätt, genom era förböner, uppmuntrande hälsningar på olika sätt, både i ord och praktisk handling! Det gläder, styrker och bär otroligt mycket, känn det! ❤️❤️❤️
Guds Välsignelse önskar jag er alla!!! 🙏👌

Funderar fortfarande mkt på hur jag klokast ska ge kunna ge den respons/uppskattning tillbaka som ni alla på olika sätt är värda.

Jag vill gärna, och försöker svara  ”personligt”, men det kommer naturligtvis ta lite tid...
Tillsvidare får ni hålla till godo med en "Tacksång" från mitt hjärta:

”Mina Vänner”... Till Er...

Mina vänner, vad vore jag utan er

Jag känner det mer och mer

Allting förändras år för år, tiden går

Men såna som ni består

Jag är glad att jag känner er

Mina vänner, det bästa som livet ger

Det hänger ihop med er

Ensam i världen ville jag aldrig va’

Inte en enda dag

Jag är glad att jag känner er

När jag är på väg att tappa taget

Kör omkull eller ramlar överbord

Då hjälper ingenting över huvud taget

Utom att ni finns och ger mej mod

Mina vänner, vad vore jag utan er …
Och när jag tror att jag själv är bäst i världen

Satsar allt jag har på mitt eget liv

Då kommer ni och förändrar atmosfären

Skrattar högt och ger mej perspektiv

Mina vänner, vad vore jag utan er …

Mina vänner, det bästa som livet ger …
- Ingemar Olsson





Linnea omfamnar världen från Engavågen, där hon bodde i nord-Norge förra året.


Kommentarer

  1. Kära Inger. Tack för all uppmuntran och tacksamhet du visar i dina inlägg. Att få ha dig och Magnus som våra vänner betyder mycket för oss. Nu hoppas och tror vi att de behandlingar som du fått och som väntar ska ge goda resultat. Ni finns i våra tankar och förböner. Många varma kramar till dig och din familj. Anne-Marie & Hans

    SvaraRadera
  2. Tack Inger att vi får vara vänner med dig och din familj! Vill ge dig tröst och uppmuntran och känner att du ger det tillbaka till oss . Gud hör bön och har omsorg om oss ! Ingela och Göran

    SvaraRadera
  3. Allra finaste Inger. Jag är så full av beundran inför den oerhörda styrka och trygga förtröstan, som genomlyser allt du skriver. Lägg inte kraft på att svara. Du har redan uttryckt allt i det fina du skriver.
    Tänker på och ber för dig.
    Varma Kramar
    Gunvor

    SvaraRadera
  4. Kära Inger!

    Du är ett otroligt gott exempel på förtröstan på Gud i allt, det svåra som möter dig. Vill så gärna stå vid din sida. Gud har all makt må han böra dig och hela familjen. På Gud för tröstar jag när svårigheter möter min morgonendag.....
    Många kära kramar från grannen och vännen Iris.

    SvaraRadera
  5. Tack än en gång Inger att vi får följa dig.
    Så stort att se din förtröstan och trygghet i tron på Jesus.Han är verkligen med dig och hela familjen varje stund.
    Vi fortsätter att be för dig om kraft i det du är och om ett mirakel.
    Guds välsignelse över dig och hela din familj.Gullvi o Gösta.

    SvaraRadera
  6. Hej Inger
    Kände värmen från första solstrålarna idag även fast det är kallt ute. Underbart! Hoppas att du har fått göra detsamma.
    Tänker på dig ❤
    Kram Kia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar