27 februari

Tänk nu till helgen är redan 2/3 av denna behandlingperiod avklarad! Jag är jättetacksam att det gått så bra som det har!
Förra veckan låg jag ju inne på US, men denna veckan har jag kunnat bli inskjutsad bara på förmiddagarna för att få del av behandlingarna.
Och förmiddagarna orkar jag bättre, eftermiddag/kvällar är däremot tuffare. Men jag har ju det så bra att jag fåår vila då!

Känner mig fortfarande helt uppsvullen och darrig av cortison o annat, svag o stapplig i benen, och hela kroppen egentligen , men jag försöker utmana mig med ett par små promenader lite varje dag. När man väl kommit ut i vårvädret så får man verkligen lön för mödan! Det är ju så fantastiskt härligt och stärkande att känna ”våren i luften” på olika sätt!
Tänk för bara en vecka sedan, hade vårt gamla garage en sådan här vacker volang kant av snö och nu bryter Våren fram dag, för dag med nya under i stort o smått!


 


Tycker också att det går lite bättre att samla och ”få ihop” tankarna igen och det är jag naturligtvis mycket tacksam för! De epileptiska känningarna är också mindre. Nu hoppas vi och ber att ska kunna klara mig från infektioner nu när mitt eget immunförsvar är helt utslaget! 

”Allt gott” till er kära vänner och trevlig Helg!





"Och se jag är med er alla dagar till tidens slut!" - Matt 28:20b

Kommentarer

  1. En fin helg önskar jag dej KRAM Ing-Britt,Rydaholm

    SvaraRadera
  2. Många varma kramar.
    Du finns i böner och tankar hos oss alla fyra.❤
    Vi är stolta över att du är vår vän och syster!
    Kram från Lotta med flera ❤

    SvaraRadera
  3. Kramar 💕 till dig och hela familjen .Kram Annika och Mats

    SvaraRadera
  4. Du är en kämpe Inger��
    Skönt att du kunnat vara hemma mellan behandlingarna . Ber att du får känna dig buren av alla böner����
    Kram Maria��

    SvaraRadera
  5. Tänker och ber för dig kära Inger.
    All styrka till dig, du är en riktig kämpe❤

    SvaraRadera

Skicka en kommentar