26 januari - Härlig hemmadag med syrran


När övriga familjen var och tittade på världscupstävling på skidor  i Ulricehamn,hade jag en mysig hemmadag med min käraste syster. 
Tänk att vi kunde ta en promenad till Halvarby och den mysiga butiken Lilla Hus och jag orkade gå hela vägen ( om jag än gick direkt och la mig på kökssoffan efteråt ) Det är så underbart att få "lite luft"!  Det är stärkande för både kropp och själ!! 
Tina lagde underbar mat och jag låg och vilade. Jag fick ananaspaj till efterrätt - det var länge sen, men såå gott.  Vi njöt av varandras sällskap. 


Hälsoläget just nu  Symptomen jag upplever just nu är att jag är MYCKET trött,  jag känner mig darrig och behöver lägga mig och vila ofta. Om detta orsakas av cancern i sig eller om  den höga kortisondosen eller epilepsimedicinen jag tar, kan ingen veta. Kanske är det allt sammantaget! Cellgiftskuren på fem dagar, har jag fortfarande inte känt något obehag av. Men man sa att biverkningar kan komma senare när immunförsvaret försämras mer och mer. Talet är fortfarande lite ansträngt men med koncentration går det ganska bra.  

Kommentarer

  1. Mycket härlig dag! <3

    SvaraRadera
  2. <3 skickar stor kram från mig och min familj /Ole

    SvaraRadera
  3. Så fint att få läsa om hur du har det. Vi har dig och familjen i våra tankar och böner.
    Många kramar från Hanna Å

    SvaraRadera
  4. Allra käraste vännen Inger, Gunnar och jag finns vid din och familjens sida i din vandring.
    Ni finns i våra tankar.
    Många varma kramar från Ann-Katrin o Gunnar

    SvaraRadera
  5. SvenInge & Gunilla30 januari 2019 kl. 21:57

    Vi följer dig kära Inger både här och ständigt i våra tankar och böner. Innerliga kramar från oss

    SvaraRadera

Skicka en kommentar